روسیه خبرگزاری های غربی را به تحریف اظهارات لاوروف در تهران متهم كرد
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا، وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه در بیانیه ای در وبلاگ خود در شبكه اجتماعی 'تویتر' نوشت: تعدادی از خبرگزاری های غربی با استفاده از ترجمه نادرست، اظهارات 'سرگئی لاوروف' وزیر امور خارجه روسیه در باره سوریه در كنفرانس مطبوعاتی در تهران را تحریف كردند.

در این بیانیه آمده است: این خبرگزاری ها در اخبار خود نوشتند كه گویا لاوروف، آمریكا را به ارسال سلاح به گروه های مخالف دولت سوریه متهم كرده است كه ممكن است علیه دولت این كشور بكار گرفته شود.

در بیانیه آمده است: 'این درست نیست و وزیر خارجه روسیه در تهران گفت ما به سوریه یا كشورهای دیگر سلاحی را كه برای مبارزه با تظاهركنندگان بكارگرفته شود ارسال نمی كنیم، در حالی كه آمریكا چنین تسلیحاتی را بطور منظم به منطقه ارسال می كند از جمله بتازگی به یكی از كشورهای منطقه خلیج فارس این گونه سلاح تحویل شد و واشنگتن این اقدام خود را مساله ای عادی می داند.'

بر اساس بیانیه وزارت خارجه روسیه، 'سرگئی لاوروف' این اظهارات را در پاسخ به سخنان وزیر خارجه آمریكا بیان كرد كه مدعی شد روسیه به سوریه بالگردهای نظامی تحویل می دهد.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه دیروز برای بحث در خصوص مسایل سوریه و برنامه هسته ای صلح آمیز كشورمان سفر یك روزه ای به تهران داشت.

اروپام/2242**518 **





:: برچسب‌ها: مربع , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: